Jak pracuji

První schůzka

První kontakt nepodceňuji – je důležité, abychom si řekli zásadní věci jako: Co přesně potřebujete? A jak Vám s tím můžu pomoci? Zjistíme také, jestli jsme tzv. “na stejné vlně” a bude nám spolupráce fungovat.
Prodej nemovitosti není záležitost na týden. Nějaký čas budeme v úzkém kontaktu, abyste měli přehled, jak se situace vyvíjí, co se děje a jak vše plyne.
První schůzka ideálně obsahuje i prohlídku dané nemovitosti. Prodávanou nemovitost potřebuji dobře znát, vědět o všech jejich pozitivech, ale i negativech (jsou-li).

Podpis smlouvy o zprostředkování služeb

Co je psáno, to je dáno. Přestože mé slovo platí a u Vás to bude jistě také tak, pro transparentnost nově vznikajícího obchodního vztahu, sepíšeme podmínky spolupráce – vyhovující oběma stranám.
Bude tak celou dobu jasné, JAK a ZA KOLIK bude moje služba probíhat.
Smlouva je na dobu určitou s možností prodloužit jí v případě zájmu.

Nacenění a prodejní strategie

Skutečná tržní hodnota Vaší nemovitosti je základní parametr, který určuje celý proces. Podle Vašich individuálních potřeb pak nastavíme nejvhodnější cestu ke kýženému výsledku.

Příprava nemovitosti

Existují úpravy a způsob prezentace, které cenu nemovitosti pomůžou zvýšit. Bude-li třeba vymalovat, vymalujeme. Bude-li třeba něco vyklidit, nemovitost se vyklidí. V případě, že bude vhodné naopak něco donést, doneseme to. Mám tým lidí, se kterými spolupracuji a nemovitost umíme připravit tak, že bude na realitních serverech doslova zářit. Samozřejmě vše s důrazem na skutečný stav a s kvalitním popisem. 

Ukázky z praxe

původní chodba
úklid chodby
vymalováno a připraveno na prohlídky
původní obývací pokoj
vyklizený obývací pokoj
připraveno na focení a prohlídky

Profesionální fotografie a homestaging

Skutečná tržní hodnota Vaší nemovitosti je základní parametr, který určuje celý proces. Podle Vašich individuálních potřeb pak nastavíme nejvhodnější cestu ke kýženému výsledku.

Existují úpravy a způsob prezentace, které cenu nemovitosti pomůžou zvýšit. Bude-li třeba vymalovat, vymalujeme. Bude-li třeba něco vyklidit, nemovitost se vyklidí. V případě, že bude vhodné naopak něco donést, doneseme to. Mám tým lidí, se kterými spolupracuji a nemovitost umíme připravit tak, že bude na realitních serverech doslova zářit. Samozřejmě vše s důrazem na skutečný stav a s kvalitním popisem. 

Ukázky z praxe

původní kuchyně
kuchyně připravená pro inzerci

Půdorysy, 3d plány, vizualizace, dron, video...

Pokud je to vhodné, propagaci nemovitosti podporuji některými doplňkovými službami jako například:
  * fotky z dronu
  * půdorysy a 3D plány
  * vizualizace místností
  * videoprohlídka
  * virtuální prohlídka (3D MatterPort)

Ukázky z praxe

půdorys 1.NP mlýna
3D plánek mlýna
půdorys rodinného domu
fotky chaty z dronu
fotky chaty z dronu
fotky okolí z dronu

PENB = energetický štítek

Pokud nemovitost spadá do kategorie, která vyžaduje při prodeji předložení Průkazu energetické náročnosti budovy = energetického štítku, zajistím jeho vypracování.

Tato povinnost majitele nemovitosti vychází z § 7a zákona č. 406/2000 Sb. (Zákon o hospodaření energií).
Při prodeji bytu v bytovém domě je nutné vyžádat štítek od SVJ nebo družstva.

Odkaz: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-406

Inzerce nemovitosti

V domluvených termínech umožním všem zájemcům seznámení s nemovitostí, vysvětlím jim podmínky a prověřím jejich možnost splatit řádně a ve stanoveném termínu kupní cenu.

Prioritou je vybrat “nejvhodnějšího” zájemce. A to v parametrech, které si jako majitel zvolíte.
Během domluvy prodejní strategie už budeme znát profil ideálního kupujícího. A záleží čistě na Vás, jaké vlastnosti bude muset splňovat.

Kvalifikované prohlídky

Mým cílem je i to, aby se zájemci na prohlídkách cítili dobře, byli o všem informováni a návštěva prodávané nemovitosti pro ně byla příjemným zážitkem. Zvyšuji tím mimo jiné i šanci, že si vyberou právě “nás”.

Zároveň se snažím zjistit o potenciálních kupujících co nejvíce informací, abychom měli jistotu, že obchod bude oboustranně podporován a na konci bude prodaná nemovitosti a spokojené všechny zúčastněné strany.

Výběr kupujícího a prověření jeho bonity

S vážnými zájemci domluvím podmínky rezervace nemovitosti + ověřím jejich způsob financování a bonitu. Domluvíme důležité termíny, aby vše časově klaplo.
Zároveň začneme řešit Vaše vypořádání v případě, že na nemovitosti vázne hypoteční úvěr nebo jiný závazek.

Bude-li třeba, ráda zajistím kupujícím vyřízení půjčky. S kolegyní – hypoteční specialistkou jsme sehraný tým.

Rezervace nemovitosti

Rezervační smlouva je písemný dokument, který má za úkol především chránit obě strany. Kupující i prodávající tak můžou  spát klidněji a mít větší jistotu, že jsou na dobré cestě a obchod dosáhne zdárného konce.

Při podpisu rezervační smlouvy složí kupující strana blokovací depozitum – zpravidla ve výši provize RK.

Kupní smlouva a advokátní úschova

Veškeré smluvní dokumenty Vám vytvořím přesně na míru ve spolupráci s advokátem.
Zajistím advokátní úschovu, aby byl celý obchod bezpečný pro všechny zúčastněné strany. 

Podpis Kupní smlouvy je hlavní událost celého případu. Nic proto nepodceníme a osobně udělám maximum proto, aby tento akt byl záležitostí příjemnou, nikoli stresující.
Vy se o nic nestaráte, pouze se dostavíte do kanceláře k malé “autogramiádě”.

Katastrální úřad

Svým klientům zajišťuji komplexní servis a do toho spadá i vložení Návrhu na vklad na příslušný katastrální úřad (dle umístění nemovitosti).
Hradím za Vás správní poplatek ve výši 2.000,- Kč.

Komunikuji s úřadem, hlídám termíny.

Předání nemovitosti

V závěru předáme společně nemovitost novým majitelům. Můžu Vás samozřejmě plně zastoupit.
Vypracuji a vyplním předávací protokol, který bude sloužit jako jeden z podkladů pro vyplacení kupní ceny (nebo její zbylé části) na Váš účet.

Poprodejní servis

Tato služba se týká např. zajištění všech formalit na SVJ nebo bytovém družstvu apod.
Budete-li potřebovat poradit s daněmi, zajistím Vám odborný výklad.

Jde mi o to, abyste měli s prodejem co nejméně starostí.

Reference

Na závěr naší spolupráce Vás požádám o zhodnocení mých služeb.
Kladná zpětná vazba může poskytnout jistotu dalším klientům při rozhodování. Mne potěší.

Otevřeně ale žádám své klienty i o to, aby mi popravdě řekli, zda by chtěli něco změnit. Má životní filozofie mne nutí neustále se zlepšovat. A konstruktivní kritika je to nejcennější, co od Vás můžu získat.

Těším se na spolupráci s Vámi.